W dniach 28, 29 oraz 30 27-29 kwietnia uczniowie naszej szkoły wzięli udział w wycieczce do Warszawy. Pierwszy dzień obfitował niewątpliwie w atrakcje - po smacznym obiedzie w ,,Czerwonym Rowerze'' udaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik. Mogliśmy tam samodzielnie poznać wiele praw przyrody poprzez przeprowadzanie różnych doświadczeń. Była to niesamowita podróż do świata nauki, dzięki której przyswoiliśmy tajniki fizyki chemii, biologii czy robotyki. Odwiedziliśmy także planetarium - zwane Niebem Kopernika -umiejscowione tuż przy CNK. Nie mogliśmy przegapić także ogrodów Biblioteki Uniwersyteckiej, które zapierają dech w piersiach! Są jednymi z najpiękniejszych ogrodów w Europie! Zlokalizowane są na dachu, skąd można obejrzeć wspaniałą panoramę Warszawy. Na zakończenie dnia udaliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie mogliśmy bliżej poznać historię tego właśnie powstania.

Kolejny dzień rozpoczął się od zwiedzenia Muzeum Tradycji Rzeczypospolitej pod patronatem Pani Karoliny Kaczorowskiej, małżonki Prezydenta II Rzeczypospolitej. Potem udaliśmy się do Łazienek Królewskich, które zwiedzaliśmy z przewodnikiem. Ten kompleks pałacowo-ogrodowy został założony przez króla Stanisława Augusta Poniatowskiego, a nazwa pochodzi od tego, że kiedyś w miejscu tym były łaźnie. W Łazienkach zwiedziliśmy m.in. Pałac na Wsypie ze wspaniałą galerią obrazów. Ostatni dzień to niewątpliwie gratka dla fanów piłki nożnej - odwiedziliśmy bowiem Stadion Narodowy! Nieopodal znajdował się jeden z odcinków plaży, na który wstąpiliśmy, by następnie udać się w dosyć długą podróż do Muzeum Wojska Polskiego, gdzie mogliśmy podziwiać czołgi czy samoloty.

Te trzy spędziliśmy, zwiedzając wiele miejsc godnych uwagi, a także świetnie się przy tym bawiliśmy